Op zoek naar een miljoenenpubliek?

Op zoek naar een miljoenenpubliek?

Jouw filmpje miljoen keren bekeken 

Een filmpje met jouw product dat miljoenen keren bekeken is en duizenden keren is gedeeld. De al-dan-niet-natte droom van iedere ondernemer. Met 1 berichtje hielp ik Urilift aan een miljoenenpubliek! 

Als je dat ook wilt, dan kan ik je wel helpen. Maar ik kan niet zeggen of het gaat lukken en al helemaal niet wanneer het gaat lukken. Geluk speelt namelijk nogal een grote rol. Ik heb wel wat tips om het geluk een handje te helpen:

  • heb een goed product
  • investeer voor goed film- en fotomateriaal
  • wees aanwezig op de socials

Met die ingrediënten kun je ver komen. Het overkwam Urilift. Maar het ging bijna mis. De mail van de redacteur van het Amerikaanse mediabedrijf ATTN kwam in de spambox terecht en daar bleef het zitten. 

Twitter

Totdat hij via Twitter een bericht stuurde. UriLift heeft het redactiewerk voor social media aan mij uitbesteed en ik zag het bericht. Ik stuurde de directeur een berichtje om zijn mail te checken. Het contact kwam tot stand, er was toestemming om beeld uit het filmpje van de Urilift Combi te gebruiken en even later stond het item van ATTN online. 

De volgende dag was het filmpje meer dan een miljoen keer bekeken en 17duizend keer gedeeld.  

Wat levert dat nu op?

Of dit handel oplevert? De tijd zal het leren. Maar het is goed voor naamsbekendheid, voor de publieksvoorlichting over vrouwenurinoirs wereldwijd en voor ons gevoel. Daar hebben we niets voor hoeven doen, behalve 2 berichten sturen.

Zullen we het geluk een handje helpen? 

Wil je dat je bedrijf aanwezig is op social media, maar heb je daar zelf geen zin in of geen tijd voor? Bel mij. Ik schrijf berichten, hou in de gaten of er reacties komen en ik zorg dat er alles aanwezig is om het geluk een handje te helpen. 

 

Een praktisch vak
Wat is dat toch met die nieuwsbrieven?

Related Posts